Aysu35 merhaba benım de cıktı 3 tane denedım hepsi cıktı ondan önceleri ovulasyon gunlerinde degerlendırdık hepsini ve bugun yapayım dedım ama adet olacagım ıcjn olmaz dedım bı baktım cıktı silik ama üçünde de aynı cizgi cıktı ovulasyon gunlerimde gectı adet gunlerim 1 gun falan var sizce gebelik olabilir mi 🙏🏻