SenanurMasal ilk bebeğim ölü doğdu bu yüzden ikinci doğumu erken planladım ve Ekim de doğum yaptım şubat ayında hamileydim ☺️ iki sezaryen arası kısa olunca biraz bünye düşüyor çok halsizlik , dikişler de ağrı , kan değerlerinde düşüklük vs oluyor. Bu arada son 1 ay zor diyorlar ama ben erken doğum yaptım son 2 ay dayanmadı bebeğim o yüzden o süreci bilmiyorum.. ama iki sezaryen arası kısa olanlar son ay çok dikiş ağrısı çektiğini söylüyorlar 😌😘🥰