Ben de 11+2 aynı durumdayim ,bir de şeker çıktı erken haftalarda ,beslenemiyorum midem bulaniyor yemek yiyemiyorum o zman şekerim düşüyor , yersem midem bulanıyor ya da şeker cikiyor temennim hayırlısı ile bu günlerin geçmesi,su hayatta en büyük zenginlik sağlik sağlık.