19 haftalık oldum cinsiyeti hala öğrenemedim 15. Haftada doktor göstermiyor kız gibi dedi 18 de tam göstermiyor erkek gibi kordonda olabilir dedi lütfen bakarmısınız herkes kız gibi erkek gibi diyor doğunca öğrenicem galiba😂
