bohemianmom Kızlar kullandığınız ve tavsiye edeceğiniz en iyi mama nedir? Şuan aptamil kullanıyoruz ama SMA ‘ya geçsem mi diye de düşünüyorum.
momyy__ bohemianmom canım bebeğin hangisini yerse ve kendisine yararsa o en iyi mamadir ben oğluma Aptamil verdim yemedi sma verdim yemedi Bebelac verdim yemedi en son Bebelac Gold aldım onu severek yedi onda kaldık
bohemianmom momyy__ Bebelac Gold’da çok önerilmiş evet bende Aptamil ile başladım daha 1 aylık bebeğim sütüm yetmediği için ekstra mama veriyorum ben şimdi Golden Goat’ı çok övmüşlerdi ona başlayacağım bugün.
bohemianmom Edafmo Ben Hipp ve SMA arasında kalmıştım diğer forumlarda Golden Goat’ı çok övmüşler eşime aldırdım bugün onu deneyeceğim uzun süre tok tutuyormuş, gaz ve kabızlık yapmıyormuş. Ama tabii bu bebekten bebeğe değişir heralde
bohemianmom mmiraclee Aldım bugün kokusu güzel sevdi bence. Daha bir aylık eğer beğenirse bundan devam ederim zaten taş çatlasın günde 3 kere veriyorum