OEM gönlünü ferah tut canım benim. ben 7. haftada kalp atışı için gittiğimde ne bebeği ne kalp atışını gördü doktor, kürtaj önerdi. beklemek istedim bekledim. saatlerce ağladım. 20 gün sonra başka bir doktora gittim çok şükür herşey yolundaydı :) hem kalbi hem bebeği herşeyi gördük. şuan 14+4 teyiz çok şükür. mutlaka başla bir doktora git ve birazcık zaman geçmesine bekle. dualarım seninle, inşallah hayırlı haberler alırsın. :)