Mustafayigitvebeytugannesi Pandam4 Allah’ım sağlıklı bir şekilde kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌺 benimde var bir tane kürtaj boş gebelikten dolayı.
Ftmtnhnnnn2 Mustafayigitvebeytugannesi dr bugun erkek dedi ins kizdir ya bi kiz evlat cok istiyorum doktorum morelim bozulunca haftaya gel tekrar bakalim dedi ins deisir
Mustafayigitvebeytugannesi Ftmtnhnnnn2 o zman erkektir canım yine de hiç belli olmaz resimden pek bişey anlamadım ben kusura bakma 🤗
Pandam4 2 hafta sonra tekrar gittim şimdi tahmin edebilir misiniz hanımlar @“Mustafayigitvebeytugannesi” @esmerella37
Pandam4 esmerella37 7+3 üz 8-9 hafta demiştin canım ama şimdi de tahmin erkek diyorsun ha oyy oyy sağ salim gelsin inşallah hayırlısıyla 🤲🏻🥰