meyraaa öncelikle Rabbim sağ salim kavuştursun 🌸 İlk gebeliğimde 4,5,6 aylarda öldüm mide bulantısından. Gebelik bu kadar ilerler de mide bulantısı olur muymuş bizzat yaşadım 😐 Şimdi 2.gebeliğim. 6 haftalık hamileyim ben de. Bunda da reflüm var. Henüz mide bulantısı yok. İçini ferah tut.