40+6 oldum Doğum vaktim geçti ama hala sancı yok. Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum ama kesin yatış verir. Kendi sancimi beklemek istiyorum ama bebek riske girer diye de korkuyorum . Artık yatış yapmalı mıyım yoksa beklemeli miyim. Allah’ım hayırlısı ile bi doğursaydık🤲😮💨