Aden123 Yagmurp_ ben çok araştırdım 30. Haftada 1500 gayet normal bir kiloymuş aslında haftasıyla uyumlu diyor doktorlar doğum zamanında 2500 ile 4000 kilo arasında olan her bebek için sağlıklı diyorlar önemli olan bu kilo aralığında olup amniyon sıvının miktarı daha çok önemliymiş
Aden123 nur34_ tabi ki kesinlikle öyle kıyaslama değil de insan tedirgin oluyor yetersiz kalıyorum beslenemiyorum düşüncesi kötü bi durum annelik cidden çok zormuş şimdi annemi çok daha iyi anlıyorum 😓
Gizemmm-61 32 . Haftamda 2 kiloydu 44 cmdi , kontrollerimi iki haftaya bir çekti bakalım ne kadar olmuşuz
Aden123 nur34_ benim mide o kadar problemliki asla yiyemiyoruz herşeyi bu da üzücü canım sen ye bol bol
Gizemmm-61 Aden123 3. Trimesterin başından beri o kadar çok kusma problemi yaşadım ki eşim dedi ki en son artık çıkarma çocuğa yediğin gitmiycek 😂yumurta muz portakal elma et ve kilo aldirdigini duyduğum için sabahları kahvaltıda kaşar peyniri
Aden123 Gizemmm-61 et dışında hepsi okeydir eti oldum olası sevmedim ve çok nadir yedim ☺️ kusma problemi devam ediyor mu peki
Ozlemduman Aden123 29.haftada 1450 gramdı şu an 32+3 haftalık hamileyim haftaya cuma kontrol var ne kadar olmuş o zaman öğrenicem
Aden123 Ozlemduman bende geçen hafta gittim 29 da 1435di hemen hemen aynı gidiyor o zaman iyi şükür sağlıklı olsunlar da
Aden123 nur34_ yok aşkım benim pek yemekle aram yoktu sigara ve kahve çok tüketiyordum günde bir öğün bana yetiyordu mide küçüldü tabi fazlasını yiyince atıyordum o yüzden