Gunesozby Kızlar dün de demiştim 3 buçuk santim açıklık var diye ama sanci hala yok herkes yarına kadar doğurursun demişti ses seda yok😄😄😄
Azrazerin Gunesozby ben yarın sabaha yada yarın akşama kadar demiştim😁 ama o postun altına yazdım yine başka nedenlerde olabilir