Alyel canım ben de bugün gittim 6+1 günlük benim de kesem gözüktü bebeği göremedik , ama olabilirmiş herkes normal diyor ben de üzüldüm stres oldum seni anlıyorum ama kalbini ferah tut bana doktorum haftaya gel tekrar bakalım dedi inşallah bebeklerimizi görürüz en kısa zamanda 🙏🏻