SemaSvariKolgu Sağol canım şimdi hastaneden çıktım. Doktor artık doğuma hazırlıklı ol durdurmucam bundan sonra ya 2 gün içinde yada 5 gün içinde doğum olcak istersen yatış vereyim dedi. Ben evde beklerim dedim. Sancıların sıklaşınca hastaneye gel dedi. Nst de sancım çıktı artmış düne göre fakat düzensiz, açılman hala 1 cm dedi. Çok yürüme istirahat et, ayran ve komposto iç, bol bol soluna yat dedi. Yani oğlum aceleci davranıyor teyzeleri 😊👼 Neyse Rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin. İnşallah banada mutlu doğum hikayemi yazmayı nasip eder Rabbim..😊😍🎀