gzmwe sezeryan oldum elbise gibi geleceği hiç kullanmadım. Otur kalk yat kalk etek kısmıyla zor olur kendini sıcak tutman lazım çünkü. Alttan muayeneyi giydirmeden iki üç kez gelip yapıyor hemşireler zaten uyuşukluğun geçmeden ya da yürüyüş yapmadan önce bitmiş oluyor alttan muayene sonra giydiriyorlar ve yürütüyorlar seni. O yüzden bence gereksiz