tubi94 Çatı muayenesi oldum bugün kızlar kendimi kasmamaya çalıştım ve hiç acımadı buradaki hikayeleri okuyup kendinizi korkutmayınn🌺🌺
SenaUmay tubi94 bende şaşırıyorum valla çatı muayenesini bu kadar olay yapmaya ne gerek var bundan tedirgin olan doğum için ne düşünüyor acaba diyorum
tubi94 hulyaakgn34- evet herkesin acı eşiği farklıdır ama bende okuduklarımdan dolayı öyle korkarak gittim ki iyi geçti çok şükür 😅
tubi94 SenaUmay kesinlikle bende normal doğum istediğim için çok korkmuştum bu böyleyse ben doğum da başarım diye acımadı çok şükür şuan sadece ağrı var biraz alt tarafta