Zeyzey72 Haftaya dogumum var ve hala ısımde krarsızız ilkin kıvanç ıstyrdm ama herkes bısey dıynce soğudum esımde asil ya da ezel olsn dıor sizce nasıl😊
Kbrkcky Biz Kıvanç koymayı düşüyoruz oğluşuma 🥰 çok şık bi isim, anlamı da güzel her zaman annesinin babasının kıvancı olur inşallah 💙