irem50287 Kızlar 15+3 günlük hamileyim ve sol tarafıma yatamıyorum gece bile yatsam agrıyla uyanıyorum bnm gibi olan var mı
Smyyglgn54 irem50287 15+1'im bende canım. Saģlıklı olan sol yanımıza yatmak aslında. Ağrın neden oluyorki acaba? Doktoruna danışsaydın bi
Fatmasnny irem50287 20. Haftaya kadar sağ sol sırt üstü farketmiyor. Doktorum bana nasıl rahat ediyorsan öyle yat demişti. Siz yine doktora sorun. Bebek büyüyünce zaten o size nereye yatmanız gerektiğini kendi uyararak söylüyor 😊
masisi irem50287 hala ufak oldugu için rahat ettiğin gibi yatmalısın bence ilerde istesende rahat uyuyamayacaksın nasıl olsa ☺️
irem50287 Smyyglgn54 her muayneye gittigimde soruyorum bakıyor inceliyor hic birsey yk tek sol degil sabit bi tarafa yattıgımdada oluyor ama sol daha cok agrıyor
irem50287 doganursezmag bndede sol hamileligim ilerledikce solum agriyor netten baktm enfeksiyon olabilir dio
Fatmasnny irem50287 ağrı Bebek büyüdüğü için, rahim genişliyor bildiğim kadarıyla. O Ağrı durumu hep oluyor. Ana belki farklı birşey vardır siz yine doktora sorun.