Shura
Canım ben 1 yıl çektim enfeksiyonu çok kötü şekilde , antibiyotik, toz şase, gibi çok ilaç kullandım en son gittiğimde yine yine Enfeksiyon vardı ben bol bol su içtim hergün iç çamaşırı değiştirdim pamuklu tercih ettim ve ütüledim arada sırada nioli yağı damlattım.
Doktoruna sor bence geçmiş olsun