ilaydakaya-21 Kızlar merhaba protime women ilaç kullanan var mı ege yaşam da Neslihan hanım o ilacı verdi kullanan varsa ise yarıyor mu
Pasakizi ilaydakaya-21 genelde üreme için kullanılıyor zararı yok bence deneyin derim zaten 3 ay sonra anca etki ediyor
Aslanmom_ Ben bahçeci tüp bebekte tedavi gördüm felixon women kullandım gerçekten çok ama çok etkiliydi