aaaa-123 Bugün ikili tarama testinde riskli olarak sonuç aldık, doktorum amniyon testini yapmamız gerektiğini söyledi hanımlar yaptıran var mı yardımcı olur musunuz bu konu da biraz rahatlamaya ihtiyacım var