Öncelikle zararı yok :)
*Şeker yüklemesi yapılmasının amacı annede gebelik şekeri var mı yok mu bunu tespit etmektir.
Gebelik şekeri nedir bunu araştır canım , bebeğe zararı nelerdir, müdehale edilmezse bebek için ne gibi zararları olur ?
Doktorların istediği testi reddetmek bana çok ama çok garip geliyor..
Daha dün bir anneye kızıyordu doktor biz seni nasıl sağlıklı doğurtabiliriz böyle yaparsan diye ..