Merhaba hanımlar gene acıyorum bu konuyu ama kafam çok karışık 3 4 gündür üst üste test yapıyorum reglime 4 gün üst üste duruyor testler en alttaki bugün yaptığım test ilk 5 dakikada baktım bisi yoktu sonra oldu sorum şu kuruma çizgisi olsa diğerlerinde de olmaz mı 