Geçen ay korunmadim bu ayda , ve adetime 10 gun bar karın altımda bir ağrı meme hassasiyeti bel ağrısı sırt vs belirtiler var gebelik iicn , ben adetim kötü geçmez adet öncesi ağrım yoktur bu şekil adete baglamiom, adetime 10 gün var sizce test yapsam çıkar mı bebek testte veya silik mi çıkar