ABoyAndTwinsBoysMoms Merhaba. 🖖🏻 26. Haftadan selamlar. Hala bebişlerin isimlerini netleştiremedik. Yardımcı olabilir misiniz 🥹🙏🏻☺️ 2 isim düşünüyorum şimdiden belirtmiş olayım. 😅 alternatif olarak düşündüklerinizi de yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim ☺️
Seyma25 ABoyAndTwinsBoysMoms bence bütün isimler ağır olmuş iki isim aynı anda kullanmanız çok zor olur tamamlayıcı isimler olsa daha güzel olur benim fikrim tabi☺️ Emir Asaf Mert Ali Gibi 🤍 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Sevgi56 ABoyAndTwinsBoysMoms ben tek isim tercih ederdim zaten tek isim sesleniyoruz çocuklara, biri Emin diğeri Eymen olabilir mesela. İki ismide çok severim 🥰🌸
ABoyAndTwinsBoysMoms Sevvl Sizinkiler çok kısa bi de . Benimki size çok uzun geliyordur 😅🙈 Kızım olsaydı Ela çok istiyordum ben de. Bir de Almila 😅Bir türlü tek isme ikna olamıyorum. Hep diğerlerinde aklım kalıyor.
Sulemsiii Muhammed Çağrı Yusuf Çağlar isimleri de ikiz tanidigimin isimleriydi 🌸 Ama tek isimden yanayım bende 🙏
ABoyAndTwinsBoysMoms Sevgi56 ben iki isim sesleniyorum genelde 😅 bir de tek isim biraz daha sönük kalıyor gibi geliyor bana. Aslında çok uzun değiller ama 😅
ABoyAndTwinsBoysMoms Meltems53 çok uzun isimler seçmemeye çalışıyorum kolay söyleyebilmesi açısından 😅
Seyma25 ABoyAndTwinsBoysMoms maşallah erkekten yana şansınız benimde 2. Gebeliğim ikiside kız 😁 erkek olsa mert ali çok istiyordum nasip değil miş
ABoyAndTwinsBoysMoms Seyma25 kardeşim de Yiğit Ali koydu 😅 yoksa Mert Ali’yi ben de düşünmüştüm. Emir Aras istedim. Aras’ı da eşim hiç istemedi. Bir yandan da birbirleriyle uyumlu olsun istiyorum falan. Asla tutturamıyorum 🤣🤣 Çıkamadım işin içinden..
ABoyAndTwinsBoysMoms Seyma25 kız olsalardı Efnan Ela , Bahar Meva düşünmüştüm. Ya da Almila ve Alina. Kız isimlerim hep hazırdı 🤣2 Erkeğe hazırlıksız yakalandım diyebilirim
Seyma25 ABoyAndTwinsBoysMoms benimde erkek ismi hazırdı kıza hazırlıksız yakalandım😂😂 şaka bi yana sağlıklı olsunlarda hiç önemi yok cinsiyetin🥰
Sevvl ABoyAndTwinsBoysMoms bize ilk erkekler demişlerdi biz Alparslan - Alperen koymustuk değişti 18 de😂
s100516 ABoyAndTwinsBoysMoms Eymen ve Kerem de olabilir tek isim olarak ikiside hem tek çok güzel hem uyumlu 🤍
ABoyAndTwinsBoysMoms s100516 aslında Mert ve Kerem isimleri en beğendiklerim. Kerem Ege - Mert Efe istedim onu da eşim istemedi 😅 Eymen favorim değil aslında Kerem ile uyumlu olsun diye Eymen düşünüyorum..
gl12cn34 ABoyAndTwinsBoysMoms Mert arın ve yiğit asrında güzel isimler değerlendirebilirsiniz. Oylama. Şrmil oy veremiyorum ama sanırım 2. Denecek daha hoşuma gitti emir etmen uymamış gibi hissettim ilk isimde ama tabi siz bilirsiniz oylama da ki 4 isimde güzel 😂