Hamile olduğun için koldan yapcaz ne demek acaba! Aile hekimliği bazen çok saçma konuşuyor çok bilgileri olduğuna inanasım gelmiyor valla. Karından vur canım kol ve bacaktan çok acıyor. 7. Aydayım artık karnım gerildiği için karnımdan vurmak çok zorlaştı eti kaldıramadığım için mecbur yağ oranı daha az diye koldan vuruyoruz ama bin kat daha ağrılı oluyor