Tekrardan merhaba☺️ geçenlerde bir yazı paylaşmıştım sizinle, hazır hissedememe ile alakalı hatırlayanlarınız vardır belki. Reglime 3 gün kala bişeylerden şüphelendim ve idrar testi yaptım. Pozitif çıktı ve dün verdiğim kan tahlilimin bugün ki sonucu da pozitif🤭 O kadar tatlı ve tarifsiz bir duyguymuş ki rabbim beni çoktan hazırlamış, benim haberim yokmuş gibi🥲 Hiç olumsuz bir şey hissetmedim ve hemen moda girmeye bile başladım hatta ara ara karnımla konuşuyorum bile🥹 ama doktor ultrason için erken dedi sadece kese görünürmüş. Biz kaç haftalık olduğunu merak ediyoruz hiçbir şey göremesekte. Yarın ultrason için randevu almıştım, sizce kaç haftalık olduğunu öğrenebilir miyiz yoksa doktorun dediği gibi 2 hafta daha bekleyip kalp atışlarıyla beraber mi görelim. Nasıl beklenir ki şu durumda🥹 rabbim bu duyguyu tüm isteyen kardeşlerimize nasip etsin inşallah. Muazzam bir şey.. Şimdiden böyle hissettiriyorsa ileriyi düşünemiyorum bile🙉