Mine3 canım ben ilk hamileliğimde 3 aydan itibaren orial açıcı ile sürekli platin boya kullandım çocuğum sağlıklı hiçbir sıkıntı yok, şuan 2 ciye hamileyim bulantılarım çok yoğundu 4 aydan itibarende dip boyası geldikçe açıcı kullanmadan palette 8.77 boyuyorum.
Zaten kanıtlanmış bir zararı yok boyaya gelene kadar yediklerimiz ictiklerimizde çok zararlı şeyler var kafaya takma …. İnsan kendini iyi hissetmiyor boya yapmayınca ..