Ssuuddee 9+2 hamileyim ama dünden beri belim ağrıyor sürekli değil ama ayakta kalınca oturup kalkarken bazen yatarken böyle bir durum yaşayan var mı 🙁
Ryurts Ssuuddee 9+2de daha henuz bebegin bir agirligi olmadigi icin bel agriniz baska seyden kaynaklaniyor olabilir. Doktorunuza danisin bence😕 agirlasmayla alakali olan bel agrilari taa 20. Haftalarda basliyor..