Aynı haftalarda ben yaşamıştım kuzum mutttlaka doktora ve acile git. Düşük önleyici iğne yapıyolar her ihtimale karşı yani önlem olsun diye stres yapma. Allah korusun ciddi bişeyde olabilir yerleşme kanamasıda ama doktorşar eğer iyi bi doktorsa önlem amaçlı mutlaka ipne veya fitil yapuyo bana yaptılar 10 gün kanamam lekelenmem oldu. Yerleşme kanamasıydı ama yine önlem alındı haftada bir o ipneyi yaptılar şimdi çok şükür 11. Haftadayız. Ve o süreçte ben rapor aldım çalısıyorum. Ayaklarını dikiceksin ve sadece wc. Ye kalkıcaksın