Mysmrt Kubrabsyg45 bana daha önce açıklık muayenesi yapıldı ama bu hafta tekrar çatı muayenesi yapılacak o yüzden farklı şeyler olabilir bence
Cerensultan Kubrabsyg45 hemen hemen aynı ama cati muanesi normal doğum yapabilir misin ve kemik gibi bı sorun oluyor bazılarında bebeğin kafası denk geldiğim için normal yapamıyor. Açıklık ise Nisan ve suyun geldikten sonra bakılan kaç cm açıklık duguna bakılıyor ikiside aynı yerden. Sonuçta
Mello29 Kubrabsyg45 32.haftada kasılma yasayinca benim doktorum rahim uzunluğuna bakarken vajinal ultrasonla baktı ama rahimde yumusama var mi diye kontrol ederken 2 parmagiyla baktı ve o sırada çatıminda dar oldugunu söyledi
Kubrabsyg45 Tuba-tk çatı muayenesi ona deniyor ama değil mi ? Birkwc defa acilde bakıldı açıklığa. Ben aynısı diye biliyorum
Kubrabsyg45 Cerensultan acısı falan hemen hemen aynı mı acaba ? Çünkü açıklık muayenesi bana normal geldi de çatı muayenesi daha mı acı verici diye
Tuba-tk Bugün oldum çatı muayenesi, ben acı hissetmedim, çok kısa sürüyor zaten. Rahat olmaya çalışın gözünüzde büyütmeyin
Mello29 Kubrabsyg45 Ay evet ne yazik ki hic istemiyordum sezeryan olmayi ama baska bir doktordan daha mi görüs alsam diye düsünüyorum ama bir taraftanda kendi doktorum görecek baska doktora gittigimi sistemden aramiz bozulur alınır kırılır kesin
Cerensultan dmtturan 36 37 gibi diye biliyorum erken doğum riskiniz yoksa zaten söyler ona göre sezeryan ve normal yapacağınızı söyler size
Tuba-tk Kubrabsyg45 Ben daha önce yalnızca açıklık için bir muayene olmadım o yüzden bir şey diyemeyeceğim🤷♀️
Mom-Burcu Çatı muayenesi yapılması gerekli mi hanımlar ya bazısı diyor yapıldıktan sonra kanamam geldi doğumum başladı bidaha yaptırmam felan diyenler de var bende kasıyorum kendimi bu hafta olabilirim korkuyorum diyebilirim