Munisefe Vajinada ki Enfeksiyon dan kaynaklı bebeğini kaybeden oldumu lütfen acil cevap verin başına böyle bir durum gelipte sonrasında sağlıklı bebeğini kucağına alan oldumu?😔
Zeyno19 Munisefe evet ben 1 tane 16 haftalik suyum geldi 1 tanesinide 13 haftalik dusuk yaptim her enfeksiyon dusuge sebep olmuyor bende üreaplasma cikti dusuge sebep olan bi enfeksiyonmus.kesinlikle ona baktirin.tedavi oldum saglikli bi cocugum var cok sukur