Arkadaşlar merhaba ben de 8+1 haftalık gebeyim geçtiğimiz hafta sonu çok rahatsızlandığım için pazartesi bebeği görmeye gittim kalp atışlarını doktor gördü çok şükür cumartesi günü eşimle birlikte tekrar görmeye gitmek istiyorum özel bir hastaneye hem bebeğin kalp atışlarını birlikte duymak için hemde ultrason görüntüsü almak için sizce olur mu bi zararı ?