Ziynetdefne16 Kızlar reglime 5 gün var 10 gün varken erken gebelik testi yapmıştım negatif çıktı ama içimden bir ses bugün test yap dedi 2. Çizgi birkaç dakika sonra belirdi sizce test bozulmu hamile olabilirmiyim
Eminetolga5559 Ziynetdefne16 canım benimde reglime 5 gün var sende bi belirti varmı ara ara kasıkda ağrı
Azra41 Ziynetdefne16 Resmi yüklüyorsun alttaki çıkan şey kopyala diyor kopyalayıp buraya yapıştır yapıyorsun
esmerella37 googleya img yukle yaz en ust ckana tıkla resmi yukleye bas resmi sec ve yukle yukleyince asagı dgru gel kopyala yazar ona tıkla ve buraya yapıstır
Ziynetdefne16 Olmuyor kızlar ben beceremedim dediklerinizi yaptım olmadı başka bir yolu varmı acaba atmanın
Momdiary Menü kısmında resim yükle yazan yere tıklayın sizi bi siteye aktaracak orada galerinize girip fotoyu seçin ardından linki kopyala yazana tıklayın gelin buraya o linki yapıstırın paylaşınca foto görülecek
Mucize_mom2 Ziynetdefne16 reglin gecikince net sekilde cıkar ister reglini bekle istersen kan ver sağlık ocağında veya bi hastanede
Ziynetdefne16 5 gün önce kasık ve bel ağrım çoktu bende şüphelenmiştim negatifti bugün yine yaptım böyle oldu kafam karıştı reglimi bekleyeyim gecikirsem giderim sağlık ocağına çok teşekkür ederim hepinizi kızlar