Esralpp Kızlar sizlerin kaç haftalık oldunuz ? Cinsiyetler nedir ? Biz 39+4 sancı yok ağrı yok ve cinsiyetimizde süpriz 🙃
ikiprensesannesi06 Esralpp 40+2 den selam biz hala buralardayız Gelmek bilmiyor pasamiz 😅 Ağrım çok sancım hiç yok 🤣 ama piskolojik olarak cokuslerdeyim yarın muanem var inşallah yatış yaparlar geri gelmem tek temmenim o
[silindi] ikiprensesannesi06 bende aynıyım ağrım çok sancım yok😅 40+5 olacağım yarın kontrolüm var inşallah hastaneye gideriz direk doğuma🤣
ikiprensesannesi06 [silindi] 41 oldu olucan hadi hayırlısı Yarın inşallah ikimizde direk doğuma gireriz hayırlısıyla gelsinler 🌹🥰