Tubik1612 Hanımlar bişey sormak istiyorum 13 haftalık gebeyim fakat bacak ve koltuk altı için lazer epilasyona gitmek istiyorum bu konuda fikri olan ya da yaptıran var mı aranızda bilgi verir misiniz
Dorukkusumm Tubik1612 bebeğe zararı oldugu için değil çok fazla etkisini bu dönemde göremeyeceğin için doktorlar önermiyor malesef..
Melayke- Tubik1612 hamilelikte hormon değişimine bağlı olarak kıl tüy artışı için önermiyorlar. Lazere gidiyordum 8 seans olmuştu hamile kalınca bıraktım zaten yapmıyorlar.ağda yaptım koltuk altına bacaklar seyrekleşmişti baya traş makinesiyle aldım hep
hulyaakgn34- Tubik1612 gebelikte ve sonraki bi kaç ay hatta 6 ay pek önerilmiyor hormonlardan dolayı bi etkisini göremezsiniz
Tubik1612 Öyle mi diyorsunuz bende gidiyordum ama bir takım rahatsızlıklar yüzünden bırakmak zorunda kalmıştım uzun süre olunca tabi eskiye döndü keşke gidebilsek doğuma kadar rahat olurduk 🥺