Kızlar sezeryan doğumdan kaç gün sonra korse kullandınız? Ya da kullandınızmı göbeği nasıl eski haline getirdiniz? Bu ayaklardaki şişme tahmini ne zaman geçer. Hamileliğimde bile bu kadar ödem toplamadım sezeryanın etkileri diyolar 😞 korse önerisi olan varmı 🌸