Zeynepelizan önce bebek elbiselerini zıbınlarını hastene çıkışı vs al canım. Yıkaması ütülemesi var. Tabi deterjan Alman lazım yıkamak için.. araba beşik yatak artık ne almak isyorsan kendine günler belirle ve almaya başla. Çünkü her hafta insan biraz daha ağırlaşıyor gidip gelme zor olur. İnternetten aldım ben çoğu kıyafeti. Civil ve e bebek falan. Ama hiç bişey almadıysan çok işin var demek. Ben 37. Haftadayım son parçayı bugün sipariş verdim anne bebek çantası anca beğedim diye .. mağazalara zar zor gidip baktım sevemedim. Trendyol dan aldım az önce.. kolları sıva listeni hazırla ve BAŞLA🥰 kolaylıklar diliyorum 🌸