Sahnedekimadam 1 tane bile alamadım 🤗 çünkü seçemiyorum, bulamıyorum..Zahmet olmazsa aldıklarınızı paylaşabilir misiniz kızlar , marka görsel olarak.. ben gibi kafası karışık olan annelere faydası dokunsun🤗🙏🏼
Hatmila Aldıklarımın bazıları bunlar iç zıbınları e bebekten aldım ilk doğduğunda ne giydirmem gerekiyor tam bilemedim uzun kısa aldım Sahnedekimadam
Pemberuya Sahnedekimadam benimde Temmuz 29 gösteriyor ama henüz cinsiyet öğrenemedim bikaç bişey aldım kıyafet harici şeyler ☺️
Senaykork Sahnedekimadam canım bnde 19 temmuzda doğum yapicam , öncelikle önemli olan bol bol zıbın al çıtçıtlı , hastane çıkışı al 2 adet , yaz mevsimi ama onlar daha küçük olduğundan herşeyi uzun kollu pamuklu almaya calis
Sahnedekimadam Hatmila Çoook teşekkür ediyorum hepsi çok güzel tek tek bakıcam diğerlerinin hepsi H&M dimi canım
Likayolcusu Hatmila canımm bunlar 03 ay içinse çok sıcak benim kızım temmuzda doğdu ilk bir iki hafta hastahane öıkışını giydirdim sadece sıcaktan çok bunalıyırdu sonrası hep sıbın şort veya zıbın pantolon hepside incecik yazlık kumaşlardı çoğu şeyi bende kullanamadan küçüldü daha fazla bu tarz almayın bence 🥰
Lilyum35 çok güzel sağlıkla mutlulukla giydir ins bende bir şeyler almadım ama başlamak lazım yavaş yavaş
Hatmila Lilyum35 amin canım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi bende doğdugunda kısa kolmu giydirmeliyim yoksa uzun mu onu pek çözemedim aslında sen ne düşünüyorsun bu konuda
Susamtohumununannesi Yldzhra hepsi çok güzel ama bişey sorucam zara marka olanlar %100 coton pamuk değil galiba
Hatmila Sahnedekimadam canım H&M kitikate zara lcw e bebek hepsinden söyledim ben e bebek çok uygun belki çok kusar falan sürekli değiştirmem gerekirse çeşit olsun diye ordanda aldım
Sahnedekimadam Senaykork E bebekten elimi neye atsam kalitesiz gibi geliyor canım ya renkler falan soluk hep seçemedim o yüzden :(
Likayolcusu Senaykork sadece yeni doğanları uzun kollu alın gerisi yarım kollu olsun bence benim kızım 17 temmuzda doğdu ilk bir iki hafta uzun giydirdim sıcaktan bayılıyırdu resmen sonrası zıbın şort oldu sürekli çorap giydirdim ama
Senaykork Sahnedekimadam Ankara da isen minicity mağazasını tavsiye ederim, ben genelde hep Instagram üzerinden bebelimani, koza bebek sayfalarından alıyorum çok güzel kaliteli ürünler
funnymummy Sahnedekimadam benimde temmuzda hiç almadım daha 😂Müslüm kumaş tarzı uzun kollu beğendiğim zıbınlar twkımlar var onlardan almayı düşünüyorum çok kısa kollu almayı düşünmüyorum daha yeni doğan olacak kendine gelmesi lazım biraz
Hatmila Likayolcusu canım bende çok kararsız kaldım bunların bazıları 3-6 bazıları 0-3 kısa kollu takımlarda bulamadım hiç sezonu olmadığı için heralde bundan sonra uzun kol almayayım o zaman temmuz sonu doğum bekleniyor Allahtan bişey olmazsa istanbuldayız o dönem çok sıcak oluyor dediğin gibi bende yenidoğdu ya ısısını ayarlayamaz falan diye uzunda aldım
s100516 Likayolcusu merhaba bende temmuzda doğum yapıcam malum çok sıcak olacak ya kumaş türü ne almalıyım pamuklumu penyemi müslinmi hep arada kalıyorum pamuklu çok sıcak olurmuş gibi geliyor
Senaykork Likayolcusu evet zibinlari filan hep askılı aldım mesela , dediğiniz gibi diğer tulum tarzlarına da yarım kollu ekliyim birkactane , teşekkür ederim