TubaGokhan Merhaba 13 ve 14 u yumurtlama 15 i ise çatlama gunumdu günleri degerlendirdik ancak çatlama günü Pembe lekeli bı akıntım vardı nedenini anlayamadım geçen aylar olduysa da fark etmedim normal mi acaba ? Bilen yaşayan var mı ?
kediannesiii TubaGokhan doktorlar bazı yumurtaların çatlarken lekelenme yapabilecegini söylüyor canım yumurtlama kanaması diye geçiyor. Seninki de muhtemelen öyledir burda lekelenme olan günü değerlendirip hamile kalan çok kişi okudum insallah senin de öyle olur 🌸😊
TubaGokhan kediannesiii çok teşekkür ederim canım inşallah öyledir evet değerlendirdik umarım güzel haberler alırım 😍😊