Rainy Merhaba doktoruma danıştım 3.aydan sonra organik bir boyayla boyayabilirsin dedi şuan 27.haftadayım ve ombreli olan saçlarıma dip boyası yaptırmak istiyorum.Kullanıdğınız boya markası nedir paylaşırsanız sevinirim
Gulnur Rainy Watsons yada gratiste var cnm ben biyuyorum hiç koku yok bişey yok önerilmiyor diye bişey yok doktorlar basbas bagroyor organik boya olur üçuncu aydan sonra diye
bebekveannesiii Rainy ben de 30.haftada gratisten bitkisel boya alıp kullandım bir zararı olmadı adını unuttum ama gratisteki çalışanlara sorunca gösterir