Herkese merhaba 30.haftalık hamileyim şu ana kadar hersey iyiydi hamileligimde ama dün muayene gittiğimde rahim ağzı kısalığı oluştuğunu ve erken doğum olabileceğini söyledi doktor benim gibi olan hamile annelerim neler yaptınız nasıl yol izlediniz merak ediyorum benimle kohusabilirmisiniz çok teşekkür ederim şimdiden 😊