32+5 teyim iki üç saattir üst ve yan karnıma şiddeti artıp azalacak şekilde ağrılar giriyor ve hafif lekelenme tarzında akıntım var sizce normal mi, ağrının demir hapından olabileceğinide düşünüyorum gynoferon kullanıyorum yan etkilerinde yazıyordu ama beş altı saat sonra başladı sizde böyle durumlar yaşadınız mı?