Kızlar 37. Haftayı doldurdum gece 3 te uyandım ve afedersiniz büyük tuvaletim varmış gibi tuvalete gittim aslında yokmuş. 3 saat boyunca yatakta karnım adet öncesi gibi rahatsızdı bağırsaklarımda ağrılar vardı. Belimde hafiften ağırıyordu. Bir de bağırsak hareketlerimde sıklaştı bu ara . Sizce doğum mu yaklaşıyor yoksa üşüttüm mü nedir bu anlamadım ilk gebeliğim .