RmysaEsendemir Merhaba doktor Progestan 200 mg fitil verdi. Daha önce kullanan var mı aramızda? Sabah akşam olarak kullanılıyormus.
Sevilayms RmysaEsendemir Sabah aksam vajınal olarak kullanıyorum 14 haftadır Düşük tehtidi olanlara veriliyor.
ggzemmj RmysaEsendemir merhaba kacinci haftadasiniz ben ilk gebeliğimde kullanmistim agri sikayetiyle gidince vermisti doktor
yenibirannis RmysaEsendemir ben ilk ogrendgimde yazdı lekelenmem var diye şuan geçti ama Dr yinede 12 haftya kadar devm edelim dedi
RmysaEsendemir Sevilayms sabah akşam kullanılacak sanırım ama iki gün sonra gel,olmazsa başka ilaç kullanılır dedi. Bir de tiroid için ilaç verdi
RmysaEsendemir ggzemmj 3 haftalık dedi doktor,kan değerleri beklediğinden düşük olduğu için verdi sanırım. İki gün sonra kontrol var İnşallah güzel bir sonuç çıkar (aminn) 😇
Mommy61 RmysaEsendemir progesteron hormonunu yükseltmesi için vermiştir, vajinal kullanımı daha rahat ve etkili tek sorun akması onu da biraz idare etmek lazım
Aysegulozak12 RmysaEsendemir benim kanamam gelmişti ondan vermişti doktor 3 ay kadar kullandım allaha şükür suan 7 aylık olduk☺️
Sebnem9593 Bende kullaniyorum 4+3ten yazdı doktor bebek haftasına göre kucuktu diye sabah akşam kullaniyordum 6+1de tekrar gittim kalp atisini duyduk ama yine kucuktu olması gerekenden bu yüzden doktor günde 3kez kullan dedi
nissa Sebnem9593 kaç mm di bebeğiniz haftaniza göre acaba bana da doktor öyle dedi ve düşük tehlikem var
Sebnem9593 nissa selam 5haftalik demişti 6+1ken ama dun gittim adetle aynilasmis 7+1olmasi gerekiyordu oyle de gozuktu karindan