Eğer idrar tahlili verirken lekelenme ya da kanama gibi bir durumunuz yoktuysa enfeksiyon var demek oluyor. Benimde 17 çıkmıştı doktor kanama olup olmadığını sordu. Çok yüksek değil sanırım bir tane şase veriyor genelde doktor ilaç vermiyor bu aralıklarda olduğunda. Bol su içmem gerektiğini söylemişti. Sizde bol bol su için mutlaka. Doktorunuza gösterin muhtemelen sizede tek kullanımlık ilaçtan verecektir. Yassı epitel ile ilgili bilgim yok bu arada.