İki tane düşüğüm var malesef, şuan oksapar ve coraspin kullanıyorum. Oksaparı ne zaman bıraktırdı doktorunuz, bırakıp sorun yaşayan var mı acaba? Ben hiç bırakmak istemiyorum yani bırakırsam ya bir şey olursa diye çok korkuyorum madem bırakılıyordu bu zamana kadar niye kullandık mantığıma yatmıyor hiç