Bengi Tgceblkc ben bu mesaji yazdikdan sonra sancilarim basladi ve nisanim geldi 💪🏼😂 muane olmaya gitcem birazdan
behrem Bengi demek ki buraya şikayet etmek gerekiyormuş, doğum yaklaşınca ben de yazayım buraya sancılar başlar belki 😅 hayırlı olsun şimdiden, çok kolay bir doğumunuz olur inşallah 🌸
Tgceblkc Bengi Ayy ne güzel inşallah sağ salim kavuşun 😍 Darısı başta ben olmak üzere hiç bi belirtisi olmayanlara 😂
Bengi behrem amin insallah canim tesekkür ederim ilk dogumum cok zor gecti 5 günde oldu bakalim kizimda nasil olacak😊😘
buse007 Bengi canım ben 41. Haftamın içinde Doğum yaptım bi an dedim herhalde doğuramıycaö ama zamanı gelince geliyomuş 41 e kadar beklemelisin hayırlısıyla gelir inşallah ☺️💕
Bengi Tgceblkc Vallah bendede ara ara sancıdan baska bisey olmuyordu bugündegelmiçek sandım bi anda oldu hadi ins sende en kısa zamanda kurtulursun🌸