Ipek_2017 2 li tarama testim temiz çıkmıştı çok şükür. Dün 3 lü yaptırdım. E nabız sonucundan anlayabilen var mı ?. Devlette ki doktor yapalım dedi. Aslında özele gittiğim doktor 2 li temizse yaptırmanı önermem dedi. . Foto atsam bakabilir misiniz.