Merhaba, normalde aşırı üşüyen bir insandım . Hamilelikte ne olduysa ellerimden ayaklarımdan alev çıkıyor adeta . Cam kapı açık otuyorum. Bedenim çok sıcak . Ateşimi ölçüyorum ateşim yok .
Litrelerce su içiyorum bana mısın demiyor , yanıyorum adeta . Bu sorunu yaşayan oldu mu ?
Doktoruma sordum haftasonu tahlil vereceğim . Sizler de benim kadar sıcak hissettiniz mi