RmysaEsendemir Merhaba arkadaşlar gebelik için test yaptım.Pozitif çıktı. Doktor 3 haftalık dedi, değer olarak 520 çıktı. Beklenilenden düşük dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? İlk gebeliğim olduğu için hiç bilgim yok . Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim
Kocburcuu RmysaEsendemir kan değerinizi 2gün arayla takip edersenz o zaman anlarsınz😇 degerin dusuk yüksek oldugunu ilk kan neye göre düsük dedi o doktor 🙄
twinsmom_ RmysaEsendemir 67 ile öğrendim sonra 2 gün sonra 159 oldu doktorum artış çok güzel hamilesin dedi 6+1 de ikiz olduğunu öğrendim beta çok güzel bence doktor saçma sapan konuşmuş
Sahnedekimadam Yanlış anlamışsındır umarım ya da o doktora bidaha gitme :) beta değerinin kaç olduğunun önemi yok, düzenli bir şekilde artması sağlıklı gebelik için yeterli..
Emine52_34 Sahnedekimadam bende size katıldım doktor kac bekliyor mus dusuk gelmiş ben 4.hafta da öğrendiğim de 33 tu değerim 😊
RmysaEsendemir İlk önce 180 çıkmıştı.Bugun çıkan değerin 700 üstü olmasını bekliyoruz dedi . Rahim duvarı kalınlaşmış ve yumuşak dedi ama değerim düşükmus. 3 haftalık değer kaç olması gerekir?
Sahnedekimadam RmysaEsendemir benim gecikmenin 2.günü 500 dü bu herkeste farklılık gösterir.. 48 saatte %60 artması da yeterlidir.. son regl tarihinin başlangıcı nedir canım
RmysaEsendemir Sahnedekimadam Ocak 11 . Doktor 3 haftalık dedi. Ama degerler için beklediğimden düşük dedi. Yakın takip edelim . 2 gün sonra gel dedi. İnşallah güzel bir sonuç çıkar iki gün sonra
RmysaEsendemir Emine52_34 ilk deger 180 çıktı ona göre ikinci değeri düşük buldu. Progestan 200 mg fitil verdi. Tiroid için ilaç verdi. İki gün sonra tekrar gideceğim. İnşallah güzel bir sonuç çıkar 😇
RmysaEsendemir twinsmom_ çok teşekkür ederim,moral oldu yazdıklarınız , Rabbim en güzel şekilde sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😇
Umut- Kese görmeden haftayla değeri tahmin edebilir belki geç döllenme bende 380 çıktı üç gün takip ettik değeriniz baya güzel çıkmış bence